Päikseline pühapäev Viimsis Päikseline pühapäev Viimsis 9. augustil toimus Naiskodukaitse Toompea jaoskonna traditsiooniline üritus, kus ühendatud kultuur ja liikumine. Suured tänud korraldajatele laheda päeva eest! Foto: Annely Koolmann ← Eelmine Nelijärvel vapralt kannatamas ja tohterdamas Järgmine → Rebasega silmitsi: seiklused üleelamislaagris Päikseline pühapäev Viimsis

Annely Koolmann 9. augustil 2015

Foto: Annely Koolmann

Kogunesime pühapäeva hommikul kella 11:00-e paiku Viimsi keskuse juurde, kust alustasime umbes kahe kilomeetri pikkust jalutuskäiku Viimsi Rannarahva Muuseumisse. Kohapeal oli giidiks meie oma Naiskodukaitse liige ja  ajaloolane Merike Jürjö.

Muusemis oli tol hetkel üleval näitus nimega "Lennart Meri radadel". Merike rääkis väga põnevalt nii Lennart Meri panusest Eesti ajaloo tõlgendamisel kui ka keraamikast ja selle maalimise traditsioonidest. Nii mõnegi jaoks oli Viimsi muuseumi külastus esmakordne ja vaatamist ning uudistamist jätkuks kauemaks.

Lisaks eelpoolmainitud näitustele sai tutvuda püsieksponaatidega rannarahva elust ja olust: alates kalapüügist ja hülgeküttimisest kuni Vene okupatsiooni ajal piiritsooniks muutumiseni.

Foto: Annely Koolmann

Edasi liikusime juba Viimsi Vabaõhumuuseumisse, kus nautisime päikselist ilma ja uudistasime, kuidas meie esivanemad rannas elasid ja toimetasid. Pärast kolmetunnist värskes õhus jalutamist ja päikesevanne ootas meid grillimine. Võõrustajaks oli meie kallis Marje-Anne. Kokku osales pühapäevasel jalutuskäigul kaksteist Toompea jaoskonna liiget.

Suured tänud korraldajatele laheda päeva eest!

Foto: Annely Koolmann

Foto: Annely Koolmann Kogunesime pühapäeva hommikul kella 11:00-e paiku Viimsi keskuse juurde, kust alustasime umbes kahe kilomeetri pikkust jalutuskäiku Viimsi Rannarahva Muuseumisse Kohapeal oli giidiks meie oma Naiskodukaitse liige ja ajaloolane Merike Jürjö 9.augustil toimus Naiskodukaitse Toompea jaoskonna traditsiooniline üritus, kus ühendatud kultuur ja liikumine.