Päev KVÜÕA-s Päev KVÜÕA-s Neljapäeva, 28. augusti hommik algas sellega, et Rapla maleva staabi ees ootas meid Kaitseväe Ühendatud Õppeasutuste buss, et viia meid Tartusse. Bussi kogunesid kodutütred, noorkotkad, naiskodukaitsjad, kaitseliitlane ja noortejuhid. AITÄH KVÜÕA-le! ← Eelmine Kogukonnapäev ja heategevusloterii Juurus Järgmine → Elevant liigutab korraga ühte jalga Päev KVÜÕA-s

Päev KVÜÕA-s

Kristel Kaasiku 2. sept. 2014

Kohale jõudes võttis meid vastu kapten Aimar  Toming. Tema planeeritud oli kogu päev. Alustuseks suundusime saali ja kuulasime major Kalle Kõllit, kes rääkis sellest, kuidas saada ohvitseriks. Külastasime õppeasutuse põnevat muuseumi, millele järgnes kolonelleitnant Margot Künnapuu tutvustus ohvitseride karjäärimudelist, mis pani osade poiste kõrvad liikuma. Viibides sellises asutuses ei saa mööda kõndida sööklast. Nii pakuti ka meile maitsvat lõunat. Kõht maitsvast söögist täis söödud jätkus ekskursioon. Järgmiseks tutvustasid Kõrgema Sõjakooli kadetid klassiruume, oma elamist, kasiinot ja räägiti kadettidekogust.

Enne majast lahkumist tegime fuajees lippude taustal ühispildi. Suundusime bussi ja sõidsime matkekeskusesse. Seal võttis meid vastu kapten Meelis Sõukand, kes tegi majas lühitutvustuse. Peale väikest õpetust oli meil kõigil võimalus proovida reaalseid olukordi, mille eesmärgiks oli mängida läbi meeskonna- side- ja juhtimistöö. Kõigis tekitas see suurt elevust. Mängisime läbi kolm olukorda ja viimaseks mänguks olime juba päris osavad.

Päevalõppedes täitsime tagasisidelehed ja saime KVÜÕA kingitused.  Taas suundusime bussi ja asusime koduteele. Elevust jätkus veel kauaks.

Kõik osalejad jäid päevaga väga rahule.

AITÄH KVÜÕA-le!

Päev KVÜÕA-s

Kohale jõudes võttis meid vastu kapten Aimar Toming Tema planeeritud oli kogu päev Neljapäeva, 28. augusti hommik algas sellega, et Rapla maleva staabi ees ootas meid Kaitseväe Ühendatud Õppeasutuste buss, et viia meid Tartusse. Bussi kogunesid kodutütred, noorkotkad, naiskodukaitsjad, kaitseliitlane ja noortejuhid.